domingo, 8 de marzo de 2009

ES CALÓ DE S'ESTACA

Març 2009

Destí: es caló de s'Estaca

Temps aproximat: 2,15 hores

Sortim de la carretera de Valldemosa a Deyà (kilómetre 60, entre el 300 y 400 metres). Baixam per una pendent forta fins el Mirador de Sa Rasa. Vistes espectacular a la costa nord combinant el bosc de pins amb el verd del Mediterrani. Seguirem baixant fins arribar a la finca de S'Estaca. Aquí conectam amb el camí que ve del Port de Valldemosa. El camí está ple de pins caiguts i de roques, que el fa difícil de seguir en qualquuns dels seus trams. Una petita baixada i arriban al llogueret de pescadors de S'Estaca

domingo, 22 de febrero de 2009

NA BURGUESA. MIRADOR JOAQUIN ALZAMORA

Febrer 2009

Destí: Na Burguesa

Temps estimat: 2 hores

Sortim d'adalt del Coll de sa Creu per un pista forestal ample. En el primer encreuement seguim el camí de la dreta i pràcticament peu pla arribam en 40 minuts al mirador amb el refugi prácticament destruit. Bones vistes damúnt Calvià, Palma Nova i la badia. El camí és un pinar molt agradable encara que es noten els efectes dels incendis de la dècada dels 90. Tornant agafam el camí de la dreta de davora el refugi. Després de una baixada i una pujada arribam a lloc on em d'agafar la pista de l'esquerra (la dreta va a les antenes de Palma Nova i la central a Na Burguesa) per tornar al primer encreuement que em trobat.

domingo, 1 de febrero de 2009

NA TORTA

Gener 2009

Destí: Na Torta
Temps estimat: 2 hores
Darrera l'escola pública de Valldemossa parteix el camí que puja al Pla de Pouet. Quan arribes al Pla has de entrar per un portell, sense barrera. Aquí mateix, un cop entres pel portell, has de girar cap a l'esquerra per un camí que et durà a un mirador ja destruit. Vistes impactants. Fer la volta a la Mola es un poc complicat ja que a bona part no hi ha caminoi ni fites que seguir, fins a la part final, però no té perdua ja que tens un precipici a l'esquerra. Quan deixes els colls de tords endarrera tornes trobar el camí que dur fins del Pouet (pujant de Valldemossa surts al camí de més a l'esquerra del Pouet)

ES FREU

Gener de 2009

Destí: Es Freu i el camí d'Orient

Temps estimat: 1,5 hores

A ma dreta, a la carretera de Bunyola a Orient podeu trobar es Freu. Un lloc més propi dels Pirineus que de Mallorca. És un dels salts d'aigua més grossos de Mallorca. Molt fàcil anar-hi. Només atrevessar el torrent vos heu de desviar cap abaix per veure el salt d'aigüa. Després podeu tornar enrrera i anar per dins un enzinar preciós fins a Orient.

El dia que varem fer aquesta foto feia una bona aigua i arribaren xops a Orient.

SA BOMBARDA

Mes de desembre de 2009.

Destí: Sa Bombarda, Valldemossa, Mallorca

Temps aproximat: 3 hores

Quan aneu cap a Valldemossa és la muntanya que queda a l'esquerra de l'estret (primera costa forta que trobau a la carretera). Es pot fer un cami diferent a la pujada i a la baixada, encara que el de pujada és un poc muntanyenc, mentres que el de baixada és de carro.

El millor a l'excursió són les vistes des de adalt ja que per una banda veus tota la vall de Valldemossa i per l'altra fins a la badia de Palma.

viernes, 15 de junio de 2007

QUALSEVOL DIA ÉS BO PER COMENÇAR. CUALQUIER DIA ES BUENO PARA EMPEZAR.

Encara no sé molt bé que és això d'un blog...per això, al meu he preferit anomenar-lo "blok". En la meva llengua materna (el català) significa entre altres coses: "Reunió de coses que formen un massa única." La paraula està mal escrita, hauria d'haver escrit "bloc". No obstant, com a la nostra illa "bloc" és el nom d'un partit polític he preferit prendre'm aquesta llicència lèxica i escriure'l amb -k final. No sé de que parlaré però segur que no serà de política. Benvinguts.

Aún no sé muy bien que es esto de un blog...por eso, al mio he preferido llamarlo "blok". En mi lengua materna (el catalán) significa entre otras cosas: "Reunión de cosas que forman un masa única." La palabra está mal escrita, debería haber escrito "bloc". No obstante, como en nuestra isla "bloc" es el nombre de un partido político he preferido tomarme esta licencia léxica y escribirlo con -k final. No sé sobre que hablaré pero seguro que no será de política. Bienvenidos.